Service & Informatie
Heb je na bezoek aan onze website nog vragen? Raadpleeg dan onze veelgestelde vragen. Als je daar niet het juiste antwoord vindt, kun je contact opnemen met Service & Informatie via 088 81 13 000, of via het contactformulier. Service & Informatie is bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur.
Wijziging doorgeven
Wil je een wijziging in je lidmaatschap doorgeven? Neem dan contact op met Service & Informatie via 088 81 13 000. Als er iets verandert in je contact- of persoonsgegevens kun je hetzelfde nummer bellen, of dit via het wijzigingsformulier doorgeven.
Donatie overmaken
Een donatie overmaken kan op rekeningnummer NL05INGB0003963156 ten name van de Dierenbescherming. Wil je zo vriendelijk zijn om bij de omschrijving je postcode, huisnummer en de eventuele aanleiding voor de gift te vermelden?
Klacht
Als je een officiële klacht over de Dierenbescherming wilt indienen bij het Bestuur van de Dierenbescherming, dan kun je ons klachtenformulier invullen. Klachten worden afgehandeld volgens het Klachten- en geschillenreglement Dierenbescherming.
Wil je dierenleed melden? Doe dat via het meldnummer 144.
Adres
Dierenbescherming (Service Centrum)Regulusweg 11
2516 AC Den Haag
Postbus 85980, 2508 CR Den Haag
KVK: 40407319
T 088 81 13 000
Stichting Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming
Postbus 84051
2508 AB Den Haag
KvK: 41193523
Meldingen van dierenleed kun je alleen telefonisch doorgeven via het meldnummer 144!